emeliehultin.blogg.se

Smurfarna

Kategori: Allmänt

En sak som jag & min vän, Ida pratade om här om dagen, som säkerligen många har pratat om eller funderat över.
Är om det endast finns vi, på planeten Jorden i hela universum? 
Visst kan de inte vara så? Jag tror iallafall inte att vi är de enda levande varelserna i universum.. Jag menar, vi har inte ens liv nog att resa så långt borta, så vi vet inte ens vad som finns bort om allt de vi inte kan nå?
Tror säkert att alla någon gång har funderat över detta.
 
Sedan fantiserade vi oss nog för långsökt, eller kanske inte? För man vet ju aldrig haha ;)
För det kanske finns en planet där de lever smurfar, små blåa figurer som bor i svampar. Haha
Visst är det kul att fantisera om knäppa saker med en knäpp vän som en själv :)
 
Kände bara för att dela med mig av den tanken, eftersom att den slog mig igen.
Vad tror ni andra där ute?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: