emeliehultin.blogg.se

Första inlägget! =)

Kategori: Allmänt

Godmiddag!
 
Då börjar jag med att skriva mitt första inlägg i denna blogg.
Har mest skaffat mig en blogg för att jag tycker det kan vara kul att skriva lite emellanåt! :)
Ni får absolut ta del av bloggen och läsa om ni tycker de är intressant, bara kul att ni kikar in!

Kan ju dela med mig lite av mig själv kanske!
Mitt namn är iallfall Emelie, jag är 21 år och bor i en lägenhet i Malmö tillsammans med min pojkvän.
Jag jobbar i en klock & smyckesaffär i shoppingcentret Entré som heter Ur & Juvel, där är jag även butikschef.
Förutom jobbet så umgås jag med pojkvännen, vänner & familj. 
Nu har jag även skaffat mig ännu ett gymkort och ska på de igen ;) så önska mig lycka till med att hålla mig kvar på gymmet. Men jag ska göra mitt bästa, jag lovar! ;)
Och blir det något bra resultat av det hela så kan jag ju alltid dela med mig av de här i bloggen kanske!
 
Yes, det var väll lite kortfattat om mig. 
Nu måste jag tyvärr återgå till jobbet. (sitter på jobb, fy mig) 
Efter jobbet ska jag hälsa på min pappa som tråkigt nog ligger på sjukhuset och där efter blir det en runda till gymmet & sen mys med älsklingen! :)
 
Tack för mig så länge, vi hörs snart igen.
 
Ps. Kan ju tipsa er om att Tv-serien "Revenge" är sjukt grym, har precis börjat kolla på den. Ds.
 
 

Kommentarer

  • :) säger:

    Kanske något man kommer till att följa :)

    2013-02-06 | 12:46:37

Kommentera inlägget här: