emeliehultin.blogg.se

Bilddagboken

Kategori: Allmänt

Något som jag upptäkt nu på senare dar som är lite pinsamt är faktiskt Bilddagboken, Är det någon som kommer ihåg de eller fortfarande använder de? Tror att de heter Dayviews nu om jag inte har helt fel för mig!
Någon gång har de ju poppat upp i huvuet att man hade bilddagbok och så har jag begett mig in på sidan för att kolla gamla bilder man har lagt upp sen flera år tillbaka.
Usch säger jag bara, vad pinsamma bilder man har lagt upp. Så vet ni vad?
Jag ska ta mig an lite tid och spara de bilderna jag vill ha kvar sen resten raderas med bilddagboken.
 
Varje gång jag inte är vid datorn så får jag massa roliga och djupa ideér som jag gärna skulle vilja skriva upp någonstans (det är ju poängen med denna blogg) men så fort jag sätter mig här och ska skriva så är det helt tomt i skallen! Nåja, jag ska försöka att lägga upp nått inlägg när jag är inne på något sjukt :) haha
 
Kan ju iallafall ta & bjuda på någon bild på mig själv, det är ju nästan det roligate med bloggar.
Jag läser faktiskt en hel del bloggar, speciellt när jag inte har något att göra. Så jag har nog full koll skulle jag kunna säga, på vad som händer i den "ytliga, se & hör-mig bloggvärlden" haha.
Men ja, Bilder är ju de som är bland de roligaste. 
Ibland kan jag bara gå in på någon blogg och bläddra igenom bilderna och skita fullständigt i texten.
men de kanske ni också gör? ;)
 

Kanske inte världensbästa bild, men den bjuder jag på! =)
 
/Emelie
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: